Overzicht cursussen

Puppycursus

In onze puppycursus leer je alles over jouw pup; hoe zij denken, hoe zij leren, en leer je hun lichaamstaal kennen.

Basis 1

Heb je de puppycursus afgerond of is het tijd dat jouw hond de basis leert om zich als een leuke huishond te gedragen dan is deze cursus iets voor jou.

Basis 2

Deze cursus is gericht op o.a. de puberende hond, maar is ook geschikt voor honden waarbij het hierkomen nog niet zo goed gaat. Een stapje verder na de Basis 1!

Basiscursus op straat

BOT staat voor Basic Outdoor Training en is vergelijkbaar met onze Basis 1 cursus. Het verschil hierbij is dat we niet op de hondenschool trainen, maar op verschillende plekken met afleiding.

Gevorderden 1

Zoek je naar uitdaging dan is deze cursus geschikt voor jouw en jouw hond! Er wordt gewerkt aan o.a.: Volgen en werken zonder lijn met afleiding,
Zelfbeheersing...

Gevorderden 2

Speciaal voor diegene die nog graag willen blijven trainen!!! Je kunt in deze cursus denken aan oefeningen zoals o.a.: Volgen zonder lijn, Uit zicht

Kennismakingsles

Het is tijd om wat te ondernemen met jouw hond. Weet je nog niet welke cursus geschikt is, of wil je weten of onze manier van lesgeven iets voor jou is, boek dan een kennismakingsles.

Combi sport en spel

Oefeningen uit onze cursussen komen aan bod. Maar er is bovenal veel fun gegarandeerd in deze cursus.

Kind en Hond

Deze 2-daagse cursus is speciaal bedoeld voor kinderen die graag iets leuks willen doen en graag de hondentaal willen leren.

Speuren

Speuren met honden, wat is dat eigenlijk? Speuren bij de Kennemer Hondenschool bestaat uit twee elementen welke gecombineerd kunnen worden.

Honden onder elkaar

Een cursus voor honden die bang zijn voor andere honden en kunnen uitvallen. Maar ook voor eigenaren met een onzekere hond die meer willen leren over ontmoetingen met andere honden.

Gedragstherapie

Uw hond geeft signalen af en u weet niet goed wat u met dit gedrag aan moet. Hij valt uit naar andere honden, of mensen. Of kan hij misschien niet alleen thuis zijn. Of vertoont ander ongewenst gedrag waarvan je de vinger er niet op kunt leggen.

Privé cursus

Je kunt ook bij ons terecht voor privélessen. Deze zijn zowel los als in cursusvorm te boeken. We gaan echt gericht met je hond aan de slag en werken aan punten waar jullie tegenaan lopen.