Kennismakingsles

Het is weer tijd om wat leuks te ondernemen met jouw hond. Weet je nog niet welke cursus geschikt is, of wil je weten of onze manier van lesgeven iets voor jou is, boek dan een kennismakingsles.

In deze les kun je vragen stellen, helpen we je op weg met de punten waar je tegenaan loopt en krijg je oefeningen mee naar huis.
De les duurt ongeveer 25-30 minuten. Er zijn wel wat kosten aan verbonden a €32,50.
Aanmelden voor een kennismakingsles doe je door een e-mail te sturen met jouw voorkeursdagen naar info@kennemerhondenschool.nl of klik op de knop “inschrijven”.

Op zaterdag en in de avonduren hebben we geen ruimte voor deze lessen.

Kennismakingsles

Voor honden vanaf een leeftijd van 8 maanden zullen we na inschrijving van een cursus contact met je opnemen om een kennismaking les af te spreken. In deze les kun je vragen stellen, helpen we je vast op weg met de punten waar jullie tegenaan lopen en krijg je oefeningen mee naar huis. Ook kijken we of je je voor de juiste cursus hebt aangemeld.
De les duurt ongeveer 30 minuten. Er zijn wel wat kosten aan verbonden a €32,50.
Deze lessen kunnen ook geboekt worden voor honden die jonger dan 8 maanden zijn. Soms is het best fijn wat handvatten te krijgen nog voor jouw cursus van start gaat. Aanmelden voor een kennismaking les doe je door hier te klikken of door een e-mail te sturen met jouw voorkeursdagen naar info@kennemerhondenschool.nl.