BOT-cursus (Vaardigheden op straat)

Nieuw op onze hondenschool de BOT-cursus

BOT staat voor Basic Outdoor Training. Het verschil met onze cursussen is dat we niet op de hondenschool trainen, maar op verschillende locaties. Hierbij leggen we de nadruk op het wandelen aan de slappe lijn en daarnaast pakken we een extra stukje wennen aan prikkels onder begeleiding mee. Uiteraard komen ook alle andere nuttige oefeningen aan bod, zoals o.a. het niet opspringen, omgaan met afleiding van o.a. honden of mensen en het hierkomen. Elke week voeren we het niveau een beetje op.

Wat belangrijk is dat jouw hond sociaal is met andere honden en jij als baas een gezonde dosis energie en een goed humeur hebt!

Wacht niet te lang met inschrijven. Er is veel animo voor deze cursus. We trainen in kleine groepen, dus VOL= VOL

Max aantal deelnemers: 4
Aantal lessen
: 6 a 50 minuten
Kosten van de cursus
: €150
Trainingslocaties
: o.a. Haarlem, Bloemendaal. Je krijgt in de week dat de cursus start de locaties door
Toelatingseisen
: Basis 1 of een Basiscursus elders. Jouw hond is ontspannen bij omgevingsprikkels

Kennismakingsles

Voor honden vanaf een leeftijd van 8 maanden zullen we na inschrijving van een cursus contact met je opnemen om een kennismaking les af te spreken. In deze les kun je vragen stellen, helpen we je vast op weg met de punten waar jullie tegenaan lopen en krijg je oefeningen mee naar huis. Ook kijken we of je je voor de juiste cursus hebt aangemeld.
De les duurt ongeveer 30 minuten. Er zijn wel wat kosten aan verbonden a €32,50.
Deze lessen kunnen ook geboekt worden voor honden die jonger dan 8 maanden zijn. Soms is het best fijn wat handvatten te krijgen nog voor jouw cursus van start gaat. Aanmelden voor een kennismaking les doe je door hier te klikken of door een e-mail te sturen met jouw voorkeursdagen naar info@kennemerhondenschool.nl.